Thread Rating:

• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield Ervaringen & Discussie
Ik speel al meer dan 15 jaar FPS games op de PC joh. Valt mij al jaren op. Het frustreert me gewoon en ik vind het bijzonder jammer dat het gewoon zo is. Vroeger waren de hacks zo duidelijk dat je wel wist als je tegen een cheater speelde. Tegenwoordig zijn ze zo intuïtief dat je het gewoon niet meer met zekerheid kan zeggen.

En als je dan denkt dat het in Esports allemaal eerlijk gaat dan heb je daar ook genoeg voorbeelden van mensen die door de mand vallen. Ook zat mensen waar je beelden van ziet waarbij je weet dat het onzin is maar ja bewijs het maar eens hé? Mijn jongere broer liet gister ook beelden van pro matches zien, van hele goede gasten waarbij iedereen zegt dat die lui gewoon goed zijn, maar als je naar de beelden kijkt (en ze eventueel vertraagd, wat ze ook veel op youtube gedaan hebben bijv) zie je ook een hele boel onzin wat gewoon niet kan. Of wat net even te random is om te kunnen. Maar je kunt het niet bewijzen dus ja, lastig dan. Dan zal het wel legit zijn allemaal.

Kijk ik vind het prima dat mensen hier naïef in willen blijven en zoiets hebben van het valt allemaal wel mee, maar kijk eens naar wat allemaal mogelijk is. Het haalt voor mij gewoon de fun uit de game. Ik ben het met je eens dat ik de laatste tijd hier veel op hamer, maar iedereen moet maar weten dat het uit het hart komt van een PC gamer die het gewoon jammer vindt om te zien dat de boel zo naar de knoppen gaat.

@bvk: thanks zal er de volgende keer op letten. Dat potje wat ik opgenomen had was trouwens wel zijn laatste potje. Hij is er daarna mee gestopt denk ik. 

Messages In This Thread
RE: Battlefield 4 Ervaringen & Discussie - by Rice - 05-03-2015, 19:57
Users browsing this thread: 1 Guest(s)