Thread Rating:

• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
@Chaos het ligt zéér zeker NIET aan mijn settings. Ik heb 500 mbit up en down, ik upload slechts 3500 kbps wat peanuts is voor mijn verbinding. Ik drop geen frames in OBS. Ik heb speedtests gedaan naar twitch en alles is in orde. Het ligt gewoon bij Twitch. Ik hoor ook genoeg mensen die geen enkel probleem hebben om mijn stream te bekijken. Jullie zouden op het moment dat de boel stottert eens moeten kijken met netstat van welke server hij bij twitch de boel binnen haalt. Dat is wel interessant om te weten denk ik.

Jullie moeten 3500 kb per seconde kunnen downloaden. Ik weet niet wat jullie verbinding is en of jullie dit kunnen op redden? Soms schiet hij ook wel eens door tot 4100 kb per seconde trouwens. Als jullie verbinding dit niet kan handelen, dan heb je je probleem te pakken.

@bvk: Hij doet het hier prima! Voor Youtube moet je soms redelijk veel geduld hebben tot alles bij hun verwerkt is. Kan soms wel uren duren nadat je het bestandje geupload hebt.

Verder denk ik dat als 60 fps je doel is, het ook niet veel uit maakt. Zeker met zo'n spel niet. Battlefield 4 en Call of Duty zijn bijvoorbeeld veel zwaarder op de CPU. Als je doel daar 144 fps is, dan merk je het direct, de hit op je CPU. Maar als je doel 60 fps halen is, dan kun je wel af met alles op één machine en wat load op de CPU.

Waarom je Lagarith codec in eens weg is is mij wel een raadsel. Misschien even opnieuw installeren? Die zou die namelijk gewoon moeten pakken.

Messages In This Thread
RE: Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier! - by Rice - 19-01-2015, 14:36
Users browsing this thread: 1 Guest(s)