@Chaos: ik heb inmiddels wat tests gedaan om te kijken waar mijn bandbreedte buiten de boot schiet. Voor Twitch is het heel belangrijk dat je niet boven de 3500 uit komt want dan ga je bufferen. Het schijnt zelfs dat je 2500 kbps gewoon maar moet pakken, om zeker te zijn dat iedereen kan kijken. Ik ben echter een beetje bang dat de kwaliteit dan te veel naar beneden gaat. Is toch zeker 1000 kbps minder dan.
Ik heb nu een beetje met de settings gespeeld. Ga zo ff een testrun doen om te kijken hoe de kwaliteit is. Ik zie iig hem niet meer boven de 3500 uit komen, dus dat is een goed teken! Als je buffers steeds eventjes waren dan gaat dit denk ik een groot deel van de problemen fixen. Hopelijk blijft de kwaliteit verder gewoon goed. Morgen maar ff een game streamen!
Ik heb nu een beetje met de settings gespeeld. Ga zo ff een testrun doen om te kijken hoe de kwaliteit is. Ik zie iig hem niet meer boven de 3500 uit komen, dus dat is een goed teken! Als je buffers steeds eventjes waren dan gaat dit denk ik een groot deel van de problemen fixen. Hopelijk blijft de kwaliteit verder gewoon goed. Morgen maar ff een game streamen!