Thread Rating:

• 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier!
@TheWaxWeazel: Hoe laat je die audio naar je tweede pc lopen? Via HDMI? Dan zou je Virtual Audio Cable moeten installeren. Daarmee kun je je mic ook aan je HDMI-out koppelen waar je audio dus over gaat. Op die manier heb je dus ook je mic in de audiostream. Voordeel hiervan is dat je niet achteraf je mic nog hoeft te syncen met je geluid van de game, etc etc.

@Chaos: Twitch ondersteund 1080p ook prima. Zolang je je maar aan de 3500 kbps maximum houdt. Op 720p kun je denk ik met 3500 kbps alles er net even wat mooier uit laten zien. Ik erger me alleen aan downscaled 720p. Alles wordt er zo flets van en een beetje blurry. Met de juiste settings kun je 1080p er ook prima uit laten zien op 3500 kbps.

Wat voor resolutie game je op? Is da t wel een 16: 9 resolutie? Want 720p en 1080p zijn dat beide wel. Als je dan bijv op 4:3 zit te gamen gaat het er heel raar uit zien en op hogere resoluties 16:10 of zo krijg je dan balken. Je streamt op 16: 9 dus dan wil je ook op 16: 9 gamen.

Messages In This Thread
RE: Het grote streaming/opname topic - hulp nodig? meld je hier! - by Rice - 23-09-2014, 21:24
Users browsing this thread: 1 Guest(s)