(19-01-2015, 14:36)Rice Wrote: @bvk: Hij doet het hier prima! Voor Youtube moet je soms redelijk veel geduld hebben tot alles bij hun verwerkt is. Kan soms wel uren duren nadat je het bestandje geupload hebt.
Verder denk ik dat als 60 fps je doel is, het ook niet veel uit maakt. Zeker met zo'n spel niet. Battlefield 4 en Call of Duty zijn bijvoorbeeld veel zwaarder op de CPU. Als je doel daar 144 fps is, dan merk je het direct, de hit op je CPU. Maar als je doel 60 fps halen is, dan kun je wel af met alles op één machine en wat load op de CPU.
Waarom je Lagarith codec in eens weg is is mij wel een raadsel. Misschien even opnieuw installeren? Die zou die namelijk gewoon moeten pakken.
Het lijkt er dan inderdaad op dat het toch meer tijd nodig gehad heeft.
Waarom je over FPS begint snap ik niet helemaal, of bedoel je dat het niet soepel loopt? Want ingame haal ik met TS2015 gemiddeld maar 50 FPS, brakke engine met veel load op de videokaart denk ik. Dus bijvoorbeeld dat de gehele route in het videoram geladen wordt in plaats van in het werkgeheugen zelf lijkt het wel...
Dus met 60 FPS recorden heeft hier niet zoveel zin, wat uiteraard met BF4 wel anders is. Die draai ik soepeltjes met 100 FPS op 1440p en High, CPU load zit dan op de drukke momenten op 40% wat de pret dus niet mag drukken.
Ik zal dus ook eerdaags een BF4 recorden en kijken hoe groot die bestanden wel niet worden.... Lagarith had ik trouwens al opnieuw (los) geïnstalleerd waarna dat prima werkte.
Om ruimte op de SSD te besparen had ik overigens de opnames naar mijn WD Green verplaatst, ze van daar af bekijken kun je dus wel vergeten met een rate van 400 MB/s...