Inderdaad Killerbeuker, het lijkt alsof ze de 'normale gamers' nu nog meer afnemen en dat onder het kopje 'premium' scharen. En zo dus mensen nog meer reden zouden moeten geven om Premium te gaan halen. En dan lijkt het alsof je veel méér krijgt terwijl er eigenlijk meer dingen die vroegah normaal waren je worden afgenomen als gamer die gewoon een spel wil kopen. Ik vind dat ook niet echt een leuke ontwikkeling. Zowel voor de normale gamer niet, als voor de man die premium koopt. Want voor de Premium members is het net zo kut. Je krijgt dus spullen die vroeger normaal waren, nu alleen omdat je premium bent, dus er is niet écht iets nieuws extra of zo.
Natuurlijk moeten EA en DICE dat lekker zelf bepalen en is hun goed recht, maar het is wel een beetje naar voor de mensen die wel beter weten.
Heb je trouwens al een PS4 aangeschaft? Daar zou je eens een potje BF4 op moeten spelen. Of Hardline. Speelt naar mijn idee veel relaxter en dan zonder de extra gratis cheaters. Heb me nog nooit zo rustig kunnen neerleggen bij een bizarre kill. Heerlijk gewoon!
Natuurlijk moeten EA en DICE dat lekker zelf bepalen en is hun goed recht, maar het is wel een beetje naar voor de mensen die wel beter weten.
Heb je trouwens al een PS4 aangeschaft? Daar zou je eens een potje BF4 op moeten spelen. Of Hardline. Speelt naar mijn idee veel relaxter en dan zonder de extra gratis cheaters. Heb me nog nooit zo rustig kunnen neerleggen bij een bizarre kill. Heerlijk gewoon!