Weer zo'n smiley die niet werkt
.... jammer weer hoor.

(30-05-2013, 11:51)ButtcracKer Wrote: Die kaart is inderdaad wel heel vet maar het prijs/kwaliteit gehalte is wel laag. Kan je beter voor dat geld één andere kaart kopen en dan later upgraden :pNee das niets want tegen die tijd is er weer een betere.
(30-05-2013, 08:23)Killerbeuker Wrote: Die is wel super vet!!!!!!!!Heb ook niet zo veel meer met AMD (Altijd maar drama)
Maar zou toch kijken wat AMD doet maar ik ben persoonlijk meer van nvidia.
De kaart is rond de release van bf4 ook wel wat goedkoper denk ik
(30-05-2013, 15:10)Killerbeuker Wrote: Nee das niets want tegen die tijd is er weer een betere.De echte topkaarten kopen heeft bijna nooit nut gehad. Ga wat aan de bovenkant van midrange zitten en je hebt voor veel minder geld heel wat performance. Dan prik je er af en toe een nieuwe videokaart bij en verkoop je de oude. Dan ben je voor 150 euro ook wel klaar en blijf je toch het grootste gedeelte van de games prima kunnen draaien. Die ultradeluxe top kaarten zijn op het moment dat ze uitkomen nooit interessant, omdat er toch nooit games zijn die ze echt goed gebruiken.
Gewoon een dijk van een kaart kopen naar 2 a 3 jaar verkopen en een nieuwe generatie halen
(04-06-2013, 17:28)Gwar Wrote: Alle E3-livestreams op een rijDamn, dinsdag begin ik met examens
http://www.gamer.nl/achtergrond/426316/a...op-een-rij
Maandag 10, juni, 22:00 – 23:00: EA’s persconferentie
Ben benieuwt wat ze laten zien voor multiplayer beelden