Ik dacht dat levelution de evenst waren als de de toren in siege of shanhai die naar beneden komt en de storm die opsteekt in paracel storm. Want dit soort events zitten er in HL ook wel.
Battlefield Hardline.
Ow ik dacht juist dat levolution het levelen van alles was met andere woorden alles met de grond gelijk maken. Maar de zandstorm heb ik niet gezien
, was ik waarschijnlijk met mijn settings aan het rommelen. Ik doelde eigenlijk op de destruction dan

De zandstorm missen zou een achievement moete zijn die godmode unlocked. Wat een ellende is dat in beeld en geluid.
De zandstorm op Gulf of Oman ziet er toch 100% beter uit
Dit is gewoon een wazige vlek over je beeldscherm.

Dit is gewoon een wazige vlek over je beeldscherm.
(05-02-2015, 16:00)iM0nk Wrote: Ow ik dacht juist dat levolution het levelen van alles was met andere woorden alles met de grond gelijk maken. Maar de zandstorm heb ik niet gezienNeh, "Levolution" is een woord dat door Dice is bedacht, wat iets betekent als "revolutie in de level". Een grote verandering dus die een grote invloed zou moeten hebben op de gameplay., was ik waarschijnlijk met mijn settings aan het rommelen. Ik doelde eigenlijk op de destruction dan
Het instorten van een wolkenkrabber is een voorbeeld, maar ook bijvoorbeeld en stranden van dat vliegdekschip in Paracel Storm, het overstromen van de map in Flood Zone, de trein in Propaganda...
Users browsing this thread: 1 Guest(s)