Wat speel jij op dit moment?
(20-10-2013, 15:42)'Killerbeuker' Wrote:(20-10-2013, 12:19)'bvk' Wrote:Quote:Het is trouwens ook de volgorde waarop ik de games speel, dus TS2014 is zoveel niet hoor.
Het is ook inderdaad geen spel voor mietjes....![]()
Het is inderdaad niet alleen voor mietjes maar ook voor oude mensen ;-)
Ik mag misschien dan wel oud zijn, ik kan tenminste wel lezen!
Edit: Ben nu Stalker: Call of Pripyat aan het installeren, ook wel weer eens zin in.
Hey bvk is helemaal niet oud maar 'rijp' noem je dat 
atm spelen we:
PC: saints&row 4th / bf3 / nfs most wanted / quakelive
Wii (ja sorry) : Mario galaxy 2!
xbox: forza hureizon omdat het zo gaaf is
zodra bf4 er is doe ik alleen nog dat denk en slapen (eet wel wat maar dat poep ik uit en eet ik weer op)

atm spelen we:
PC: saints&row 4th / bf3 / nfs most wanted / quakelive
Wii (ja sorry) : Mario galaxy 2!
xbox: forza hureizon omdat het zo gaaf is

zodra bf4 er is doe ik alleen nog dat denk en slapen (eet wel wat maar dat poep ik uit en eet ik weer op)
Quote:Hey bvk is helemaal niet oud maar 'rijp' noem je dat
Dat associeer ik toch meer met dames op leeftijd... Dan zie ik mezelf meer als "Senior" van de community, dat komt wat respectvoller over

Viezerik!
Op dit moment vooral:
* League of Legends
En ook:
* Magicka
* Kerbal Space Program
* League of Legends
En ook:
* Magicka
* Kerbal Space Program
(21-10-2013, 17:28)'bvk' Wrote:Quote:Hey bvk is helemaal niet oud maar 'rijp' noem je dat
Dat associeer ik toch meer met dames op leeftijd... Dan zie ik mezelf meer als "Senior" van de community, dat komt wat respectvoller over
Viezerik!
Jap senior voor de community en rijp voor de dames ik begrijp het

(22-10-2013, 08:25)'p1mmuz' Wrote:Hij is niet voor niets vrijgezel(21-10-2013, 17:28)'bvk' Wrote:Jap senior voor de community en rijp voor de dames ik begrijp hetQuote:Hey bvk is helemaal niet oud maar 'rijp' noem je dat
Viezerik!

Users browsing this thread: 1 Guest(s)