(01-09-2013, 21:56)Compizfox Wrote:Mijn CS:GO server kan ook zo weer online mocht het nodig zijn. Reden dat die de afgelopen dagen down was is dat ik m'n server heb verbouwd en geen tijd heb gehad om alles te fixen.(01-09-2013, 12:46)bvk Wrote: @Compizfox: Het gaat om games die op de dedicated zélf draaien, niet om games die op de gametracker pagina getoond worden en bij jou, Buttcracker of CptChaos draaien.OKDit had ik ook al gehoord van Admiraal.
Quote:Edit: Ik zie nu net dat er inderdaad 2x Natural Selection is bijgekomen, waarvan 1x bij Chaos. Van wie is dat andere IP?Die is van mij![]()
(01-09-2013, 21:17)CptChaosNL Wrote: Vraag me af of Minecraft wel zo verstandig is. Ja, kan op Linux (beter dan op Windows ivm Java)... Maar dan... Inderdaad, Java, de geheugenslurper weet je wel?Ja, maar dan moet je wel consequent zijn imho. Voor de grap al eens gekeken hoeveel resources (zowel CPU als RAM) NS2 opslurpt? Mijn server heeft het er knap moeilijk mee.
Om een server een beetje goed te kunnen draaien, vreet een server daarvoor al 1GB aan RAM, 12,5% van het totaal beschikbare dus.
Aangezien we de server voor van alles optuigen, weet ik niet of we zoiets wel kunnen draaien erbij.
Quote:Daarnaast is CSGO volgens mij een beetje heel erg geflopt, de server (ook die van Buttcracker toen die het nog deed) was meer leeg dan gevuld, zonde van de resources imo.Ik heb er ook eentje gedraaid, maar daar speelde inderdaad geen hond op. Maar die kan zo weer online mochten we (competitieve) matches willen spelen zoals we een tijd geleden met JET wel eens gedaan hebben
Poll: welke games willen jullie graag zien op de dedicated You do not have permission to vote in this poll. |
|||
Left 4 Dead 1 | 2 | 6.25% | |
Left 4 Dead 2 | 3 | 9.38% | |
Counterstrike 1.6 | 1 | 3.13% | |
Counterstrike Source | 3 | 9.38% | |
Counterstrike : Global Offensive | 6 | 18.75% | |
Natural Selection 2 | 5 | 15.63% | |
Day of Defeat (of source) | 1 | 3.13% | |
Minecraft | 2 | 6.25% | |
Quake/Unreal Tournament | 6 | 18.75% | |
Anders , vul zelf maar in in een post | 3 | 9.38% | |
Total | 32 vote(s) | 100% |
* You voted for this item. | [Show Results] |
Welke games op dedi?
Battlefield 1942!
Om zot te zijn met fatsoen is er wijsheid van doen.
Ook als je verstandig bent moet je soms wel eens meedoen met de dwazen.
Ook als je verstandig bent moet je soms wel eens meedoen met de dwazen.
(01-09-2013, 22:17)CptChaosNL Wrote: Ondanks dat NS2 een grootverbruiker is... Er wordt op gespeeld; dat is voor mij criteria genoeg om te zeggen dat het well spent is. Een lege server is schijnbaar een server die niet nodig is, maar waarvoor we wel (in feite) bandbreedte en resources beschikbaar stellen, die niet 'nuttig' (afhankelijk van je definitie natuurlijk) gebruikt worden.Daar ben ik het wel mee eens. Maar het punt is dat je nog niet weet of Minecraft wel of niet populair gaat worden

Laten we anders eerst eens kijken naar wat er uit de poll naar voren komt. Tot nu toe maar 1 stem voor Minecraft...
En daarna kijken hoeveel resources een game vraagt en of dat haalbaar is. En als er vraag naar is en de game geïnstalleerd kan worden of er dan ook daadwerkelijk op gespeeld wordt, die evaluatie zouden we eigenlijk voor elk spel moeten doen in plaats van maar lukraak te installeren.
En daarna kijken hoeveel resources een game vraagt en of dat haalbaar is. En als er vraag naar is en de game geïnstalleerd kan worden of er dan ook daadwerkelijk op gespeeld wordt, die evaluatie zouden we eigenlijk voor elk spel moeten doen in plaats van maar lukraak te installeren.
Ik heb nog niet gestemd, maar ik ben het met BVK eens dat het goed is dat we servers draaien, maar dat het ook alleen nuttig is als er ook daadwerkelijk members van BUG de spellen spelen.
Hoezo op Windows?
CoD4 heb je ook Linux binaries voor hoor, Google er maar eens op. 
Is volgens mij ook geen Wine of zo voor nodig.

Is volgens mij ook geen Wine of zo voor nodig.

Users browsing this thread: 1 Guest(s)